A weboldalon feltüntetett szolgáltatások, és díjak a kihirdetés időpontjától érvényesek
Általános szolgáltatási, és tanácsadási díjak
Az értékesített fizetési szoftverek egyszeri, és éves díja
Terméktámogatás, szoftver frissítés
Fizetési szoftvereinkhez kapcsolódó szolgáltatások
Kiegésztő szolgáltatások az egyedi fizetési keretrendszerhez
A fizetési szofverek díja a választott szolgáltatási csomagtól függően (csináld magad, csináljuk együtt, megoldjuk helyetted) változik. Kérjük tekintse meg az adott szoftver adatlapját. A szoftverek és a szolgáltatások díja változhat, az árváltoztatás jogát fenntartjuk.
MegrendelésTársaságunk minden szoftver termékét kizárólag előzetes, díjmentes tesztelést követően értékesíti. Kérjük vegye Ön is igénybe a díjmentes tesztelés lehetőségét, és rendelje meg felelősen a szoftvert.
SzámlázásTársaságunk a Szerződési Feltételeiben meghatározottak szerint elektronikus formában kibocsátott, átutalásos számlát bocsát ki. A számla alanyi adómentes (AAM), tehát a számla nem tartalmaz visszaigényelhető ÁFA összeget.
Egyéb kérdésed van? Ha további kérdéseid vannak, lépj kapcsolatba velünk
Az online fizetési szoftverek integrációja és felhasználása kapcsán számos kérdés merülhet fel. Társaságunk munkatársai több mint ezer webáruháznak nyújtottak segítséget a fizetési szolgáltatások bevezetésével kapcsolatban. Vegye igénybe Ön is tanácsadási szolgáltatásainkat.
Szolgáltatás megnevezése | Díj |
---|---|
Rendszertervezés, szakértői tanácsadás | 20.000 Ft / óra (min. 1 óra) |
Egyedi szoftverfejlesztés | 12.500 Ft / óra (min. 30 perc) |
Általános terméktámogatás, éves támogatási szerződés nélkül (telefonon, és emailben) | 12.500 Ft / óra (min. 15 perc) |
Általános óradíj (egyedileg nem meghatározott tevékenységekre) | 12.500 Ft / óra (min. 15 perc) |
Személyes egyeztetés, tanácsadás | Vác 50 km-es körzetében, 25.000 Ft / alkalom + óradíj (min. 1 óra) |
Ajánlatadás egyedi rendszerek fejlesztése esetén | egyedi megbízás alapján, de min. 50.000 Ft (a fejlesztés díjába érvényesítjük) |
Az óradíjas szolgáltatások esetében a minimum díj megfizetését követően, az általános szolgáltatások esetében elszámolás 15 perces egységekben történik.
A fizetési szoftverek egyszeri és éves terméktámogatási díját nem befolyásolja, hogy Ön milyen fizetési szolgáltatóval kötött szerződést. A szoftverek és a szolgáltatások díja változhat. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.
Szoftver megnevezése | Egyszeri díj | Éves díj (25%) | Éves díj (50%) |
---|---|---|---|
WooCommerce 2.x, 3.x, 4.x, 5.x, 6.x | 37.900 Ft | 9.475 Ft | 18.950 Ft |
OpenCart 2.3, 3.x | 37.900 Ft | 9.475 Ft | 18.950 Ft |
OpenCart 1.x (kivezetve) | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
PrestaShop 1.6.x, 1.7.x | 37.900 Ft | 9.475 Ft | 18.950 Ft |
VirtueMart 2.x, 3.x | 37.900 Ft | 9.475 Ft | 18.950 Ft |
VirtueMart 1.x (kivezetve) | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
WooCommerce Subscription | 37.900 Ft | 9.475 Ft | 18.950 Ft |
WordPress Gravity Forms | 37.900 Ft | 9.475 Ft | 18.950 Ft |
WordPress Give | 37.900 Ft | 9.475 Ft | 18.950 Ft |
WordPress Tickera | 37.900 Ft | 9.475 Ft | 18.950 Ft |
Joomla HikaShop 4.x | 37.900 Ft | 9.475 Ft | 18.950 Ft |
Joomla RSForm!Pro | 37.900 Ft | 9.475 Ft | 18.950 Ft |
Joomla Event Booking | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
JoomShopping 4.x | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
Joomla Membership Pro | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
Magento Commerce 1.9.x | 64.900 Ft | 16.225 Ft | 32.450 Ft |
Magento Commerce 2.x (hamarosan) | 74.900 Ft | 18.725 Ft | 37.450 Ft |
Drupal Commerce 7.x-1.x | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
Drupal Commerce 8.x-2.x | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
Ubercart 7.x-3.x | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
CS-Cart 4.x | 64.900 Ft | 16.225 Ft | 32.450 Ft |
WHMCS 7.x | 64.900 Ft | 16.225 Ft | 32.450 Ft |
Moodle | 64.900 Ft | 16.225 Ft | 32.450 Ft |
Egyedi számla-, és előlegfizetési rendszer | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
Egyedi megrendelési, és fizetési rendszer | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
Eseti, és rendszeres adományozási rendszer | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
Egyedi előfizetési, és részletfizetési rendszer | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
Egyedi befizetési rendszer szálláshely tulajdonosoknak | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
Egyedi befizetési rendszer intézményeknek | 49.900 Ft | 12.475 Ft | 24.950 Ft |
Ha nem találja, vagy nem tudja beazonosítani az Ön által használt fizetési szoftvert, akkor kérje munkatársunk segítségét.
A Transgate Network Kft. megtesz minden ésszerű erőfeszítést a Szoftver biztonságos, és hibamentes működésének biztosítására, de a számítógépes szoftverek komplex természetéből adódóan, nem garantálja, hogy a Szoftver teljesen hibamentesen, vagy bárminemű zavar nélkül működik, illetve hogy minden "berendezéssel és szoftver konfigurációval" kompatibilis, és erre Társaságunk nem is kötelezhető.
Az online fizetési szoftverek egyszeri vételára a vásárlás napjától számított 3 hónapon keresztül tartalmazzák a program díjmentes frissítését, a bevezetéshez és a használathoz kapcsolódó technikai ügyfélszolgálatot. A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, testreszabása, vagy a rendszer használatának oktatása.
Az érvényes termékszámmal (szoftver licensz kód) rendelkező ügyfeleink letölthetik az új fejlesztéseket tartalmazó programfrissítéseket és díjmentesen igénybe vehetik az e-mailben és telefonon egyaránt elérhető ügyfélszolgálati segítségnyújtást. A megvásárolt szoftver a díjmentes frissítési időszak lejárta után is korlátozások nélkül használható, azonban a program megfelelő működése érdekében mindenképpen javasolt a terméktámogatás és szotver frissítési szolgáltatás megvásárlása.
Szolgáltatás megnevezése | Díj |
---|---|
Kiemelt terméktámogatás (SLA) | A szolgáltatás díja az egyedi igények szerint kerül meghatározásra. |
Fizetési szoftver frissítése munkatársunk által | óradíjas elszámolás, min. 2 óra (ha külön nincs jelölve a terméknél) |
Terméktámogatás bővítés lejárat előtt (support renewal - lejárat előtt, +12 hónap) | 25% / termékkód (licensz) |
Terméktámogatás bővítés lejárat után 180 napig(support extension - lejárat után, +12 hónap) | 50% / termékkód (licensz) |
Terméktámogatás bővítés lejáratatot követő 181 naptól(support extension - lejárat után, +12 hónap) | 75% / termékkód (licensz) |
Eseti terméktámogatás bővítés (support extension - lejárat után, +12 hónap) | 75% / termékkód (licensz) |
Szoftver frissítés a terméktámogatással rendelező ügyfeleiknek, (fő)verzió váltás miatt, ha önálló termék került kiadásra (pl. VirtueMart 2.x -> 3.x, OpenCart 2.x -> 3.x, stb.) | 50% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (aktív terméktámogatási szerződés esetén) |
A szolgáltatás díjára vonatkozólag további kedvezmény nem érvényesíthető.
A fizetési szoftver frissítés további 12 hónapra történő meghosszabbításának díja a mindenkori aktuális árlista szerint, a szoftver listaára alapján kerül meghatározásra.
A terméktámogatás tartalma
FONTOS: a webáruházat kiszolgáló tárhelyek PHP verzió váltása miatt, szükséges lehet a kódolt banki kommunikációs fájlok cseréje, melyet a terméktámogatás idejétől függetlenül, minden társaságunk által támogatott PHP és ionCube verzióhoz esetben díjmentesen biztosítunk!
A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, vagy egyedi módosítása.
A Transgate Network Kft. a piaci igényeket, és a technológiai változásokat figyelembe véve folyamatosan fejleszti szoftvereit. A szoftverek új verziójának elkészítését valós üzleti igények alapján, saját ütemtervünk alapján végezzük. A szoftver frisstés lehetősége nem minden kiadott (értékesített) szoftverhez biztosított és erre Társaságunk nem is kötelezhető.
A terméktámogatási, és szoftver frissítési szolgáltatásunkat kizárólag regisztrált fizetési szoftverek esetén tudjuk biztosítani. A regisztráció díjmentes.
Törekszünk arra, hogy a fizetési szoftvereinket a lehető legegyszerűbb legyen telepíteni, de igény szerint ezt munkatársaink is elvégezhetik. Ha úgy érzi, hogy ezt nem tudja, vagy nem akarja Önállóan elvégezni, akkor bízza szakértő munkatársunkra.
Szolgáltatás megnevezése | Díj |
---|---|
30 napos díjmentes tesztelést lehetősége (30 nap) | ingyenes, minden termékünk tartalmazza (max. 60 nap) |
Fizetési szoftver telepítése az alábbi rendszerrel (SimplePay, Barion, OTP, CIB, K&H) | 10.000 Ft / weboldal (ha külön nincs jelölve a terméknél) |
Fizetési szoftver telepítése az alábbi rendszerrel (Unicredit, B-Payment) | 15.000 Ft / weboldal (ha külön nincs jelölve a terméknél) |
Egyéb fizetési szoftver telepítése, beállítása | 15.000 Ft / óra (min. 1 óra) | Fizetési szoftver frisstése, újra telepítése munkatársunk által (külön díj, ha nincs termékvásárlás) | 15.000 Ft / óra (min. 1 óra) |
OpenSSL kulcs generálása az Unicredit bank rendszeréhez | 10.000 Ft / kulcs (egyedi teszt és éles kulcs generálása) |
Szoftver frissítés (fő)verzió váltás miatt, ha önálló termék került kiadásra (pl. VirtueMart 2.x -> 3.x, OpenCart 2.x -> 3.x, stb.) | 25% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (aktív terméktámogatási szerződés nélküli ügyfeleknek) |
Szoftver frissítés (fő)verzió váltás miatt, ha önálló termék került kiadásra (pl. VirtueMart 2.x -> 3.x, OpenCart 2.x -> 3.x, stb.) | 50% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (aktív terméktámogatási szerződéssel rendelkező ügyfeleknek) |
A fizetési szoftverek díja 30 perc Általános terméktámogatást tartalmaz, amely emailben, vagy telefonon történik. A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, vagy testreszabása. A további terméktámogatást 10.000 Ft / óra díjért biztosítjuk, 15 perces elszámolási egységekben számolva.
Szolgáltatás megnevezése | Díj |
---|---|
Befizetési formok beállítása | 12.500 Ft (min. 30 perc, egyeztetés szükséges) |
Befizetési formok egyedi fejlesztése | 12.500 Ft (min. 30 perc, egyeztetés szükséges) |
Megjelenés testreszabása, általános CSS formázás | 12.500 Ft (min. 30 perc, egyeztetés szükséges) |
Elő-, és részletfizetési rendszer bevezetése, kiemelt tesztelése | 15.000 Ft (egyeztetés szükséges) |
Bankkártya regisztrációs, és ellenőrzési rendszer bevezetése, kiemelt tesztelése | 15.000 Ft (egyeztetés szükséges) |
Szamlazz.hu számlázási rendszer bevezetése, kiemelt tesztelés | 20.000 Ft (egyeztetés szükséges) |
További fizetési szolgáltatók bevezetése, és tesztelése | 15.000 Ft / db (SimplePay, Barion, CIB, K&H, OTP) |
Több elfogadóhely felvétele, és beállítása | 5.000 Ft / db (egyeztetés szükséges) |
Integráció bármely API kapcsolattal rendelkező rendszerhez | 12.500 Ft (min. 30 perc, egyeztetés szükséges) |
Tárhely szolgáltatás a szoftver üzemeltetéséhez | 10.000 Ft / év -től(külső partner szolgáltató) |
Fejlesztő, és szoftver verzió szöveg kivétele a publikus oldalon | 50.000 Ft (egyeztetés szükséges) |
A kiegésztő óradíjas szolgáltatások esetében a minimum díj megfizetését követően, a kiegészítő szolgáltatások esetében az elszámolás 15 perces egységekben történik.
Társaságunk jelentős kedvezményekkel támogatja azon ügyfeleket, akik egyszerre több weboldalon szeretnék bevezetni a bankkártyás fizetés lehetőségét.
Szolgáltatás megnevezése | Díj |
---|---|
Egy számlán 2 tetszőleges fizetési szoftver | teljes áru drágább termék + az olcsóbb termék 50% áron |
Egy számlán 3, vagy több tetszőleges fizetési szoftver | a legdrágább teljes áru termék + a többi termék 50% áron |
Új fizetési szoftver rendelése 3 hónapon belül | 25% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (csak végfelhasználóknak) |
A kedvezmények számításánál nincs jelentősége a fizetési szolgáltatónak (bank), kizárólag a választott szoftvereknek, és a mennyiségnek. Egyes termékek (ahol jelezve van) a sávos kedvezmény szempontjából más termékekkel nem összevonhatók, így kizárólag teljes áron kerülnek értékesítésre.
Viszonteladó partnereinknek a fizetési szoftverek díjából további kedvezményeket biztosítunk.
A nemzetközi szabályozásokkal összhangban 2020. szeptemberétől több fizetési szolgáltató jelentős változást hajt végre a szolgáltatási rendszerében. A változások kapcsán egyes szolgáltatások részben, vagy teljesen átalakulnak, vagy megszűnnek. Társaságunk jelentős technikai segítséget biztosít ügyfeleinek, és kedvező áron biztosítja az áttéréshez (frisstés, migráció) szükséges szoftvereket.
A Transgate Network Kft. a piaci igényeket, és a technológiai változásokat figyelembe véve folyamatosan fejleszti szoftvereit. Célunk, hogy minden ügyfelünk részére biztosítsuk a fizetési szoftver folyamatos frissítését, igény esetén új szolgáltatásra történő migrációját. A szoftverek új verziójának elkészítését valós üzleti igények alapján, saját ütemtervünk alapján végezzük. A szoftver migráció lehetősége nem minden kiadott (értékesített) szoftverhez biztosított és erre Társaságunk nem is kötelezhető.
Az OTP Bank 2020. december 31.-el megszüntette bankkártya elfogadási szolgáltatását, és a továbbiakban az OTP Mobil Kft által biztosított SimplePay szolgáltatást biztosítja ügyfeleinek. A szolgáltatás keretében kedvezményes áttérési lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek.
Szolgáltatás megnevezése | Díj |
---|---|
Fizetési szoftver frissítése munkatársunk által | óradíjas elszámolás, min. 1 óra (ha külön nincs jelölve a terméknél) |
Szoftver migráció OTP -> SIMPLEPAY (meglévő ügyfél esetén) | 50% kedvezmény / termékkód (licensz) |
Az OTP Mobil Kft 2019-ben elindította nagy sikerű fizetési rendszerének legújabb (v2) rendszerét, amely számos új szolgáltatással bővült. A rendszer teljes egészében megfelel a PSD2 által meghatározott biztonsági követelményeknek, és új alapokra helyzi a bankkártyás fizetést weboldalán. A szolgáltatás keretében kedvezményes áttérési lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek.
Szolgáltatás megnevezése | Díj |
---|---|
Fizetési szoftver frissítése munkatársunk által | óradíjas elszámolás, min. 2 óra (ha külön nincs jelölve a terméknél) |
Szoftver migráció SIMPLEPAY v1 -> SIMPLEPAY v2 (aktív terméktámogatási szerződés esetén) | díjmentes / termékkód (licensz) |
A K&H Bank Zrt. VPOS (Payment Gateway felületén) szolgáltatása keretében a pénzforgalmi jogszabályokban (PSD2) előírt ún. erős ügyfél-hitelesítésnek (strong customer authentication, SCA) (PSD2) megfelelést már nem biztosítja, így a K&H Bank Zrt. a VPOS szolgáltatását (az eddigi tájékoztatás alapján) 2020. december 31. napjával megszünteti.
A VPOS szolgáltatással rendelkező ügyfelek zökkenőmentes átszerződése érdekében a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a K&H Bank Zrt. által alkalmazott Payment Gateway interfészt implementálja és 2020. december 15-től lehetővé teszi az új – PSD2 előírásoknak megfelelő – felülethez történő kapcsolódást, mely egyben bővített funkciók elérését is jelenti. A szolgáltatás keretében kedvezményes áttérési lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek.
Szolgáltatás megnevezése | Díj |
---|---|
Fizetési szoftver frissítése munkatársunk által | óradíjas elszámolás, min. 2 óra (ha külön nincs jelölve a terméknél) |
Szoftver migráció K&H -> ÚJ K&H szolgáltatás (meglévő ügyfél esetén) | 50% kedvezmény / termékkód (licensz) |
A szolgáltatások díjára vonatkozólag további kedvezmény nem érvényesíthető.